4 bauturi racoritoare cu cirese pentru detoxifiere, bogate in fibre si antioxidanti

4 bauturi racoritoare cu cirese pentru detoxifiere, bogate in fibre si antioxidantiNu numai ca sunt gustoase, insa ciresele sunt considerate a fi niste super-fructe datorita continutului mare de antioxidanti pe care il au si care protejeaza celulele de actiunea negativa a radicalilor liberi. Aceste fructe mici si gustoase sunt pline de vitamine si minerale, dar si de substante active care detoxifica organismul si mentin celulele sanatoase.

Consuma si tu cirese pentru a te bucura de beneficiile lor pe termen indelungat. Iata 4 bauturi racoritoare cu cireste pentru detoxifiere, bogate in fibre si antioxidanti!

1. Smoothie de cirese cu iaurt, indulcit cu miere

O bautura extrem de simplu de preparat, deosebit de racoritoare si care te ajuta sa elimini toxinele din corp mai rapid decat credeai este sucul de cirese cu iaurt, indulcit cu miere. Ai nevoie de un blender sa te ajute sa faci o bautura cremoasa si gustoasa.

Ingrediente: 250 de grame de iaurt, 3 cirese, 15 grame de miere.

Metoda de preparare: Spala bine ciresele si scoate-le samburii. Apoi, adauga-le impreuna cu iaurtul in blender si amesteca pana se transforma intr-un smoothie cremos. Toarna in pahar si adauga mierea. Baga la rece si serveste apoi pofticiosii.

2. Suc de cirese si sfecla

Sfecla in suc? Suna cu adevarat interesant si este si dulce in combinatie cu ciresele, fiind o bautura perfecta in curele de detoxifiere pe care le tii. Cheia este sa folosesti sfecla in cantitate mica. Prepara o cantitate pentru 2 zile si include aceasta bautura intr-un program mai amplu de detoxifiere.

Ingrediente: sfecla decojita, o cana de cirese fara samburi, 1 para medie coapta, 1 ceasca de varza tocata, 1 cana cu apa.

Metoda de preparare: Pune toate ingredientele intr-un blender si amesteca pana ce compozitia devine cremoasa. Adauga apa pentru a o dilua, daca ti se pare prea groasa.

3. Smoothie de cirese si lapte

Una dintre cele mai gustoase baturi pentru detoxifiere care are la baza ciresele este smoothie-ul cu cirese si lapte. Combinatia aceasta il face perfect pentru diminetile in care organismul tau refuza sa se trezeasca.

Ingrediente: 1 ceasca de cirese, putina salata Kale, 1 ceasca de lapte de vaca, 2 cesti de apa, 2 linguri de suc de lamaie, 2 linguri de seminte Chia, 1 lingurita de extract de vanilie fara gluten, vanilie lichid.

Metoda de preparare: Ca si in cazul celorlalte bauturi prezentate, pune toate ingredientele in blender si amesteca pana ce compozitia devine cremoasa. Daca ti se pare ca are nevoie sa fie diluata, adauga apa. Adauga si cateva cuburi de gheata.

4. Bautura cu cirese si capsuni

O bautura cremoasa, deosebit de racoritoare, este amestecul in blender bazat pe cirese si capsuni. Suna delicios, nu?

Ingrediente: 1 cana de cirese fara samburi, 1 cana capsuni proaspete, 1 cutie de iaurt de cirese, 1 cana suc de portocale, 1 lingurita de zahar.

Metoda de preparare: amesteca toate ingredientele in blender si adauga cateva cuburi de gheata.

Beneficiile cireselor

Ciresele sunt in primele alimentele cele mai bogate in antioxidanti, o cana plina cu asemenea fructe continand peste 4.0000 de asemenea substante. Ele contin in special antocianine, care se gasesc si in afine, si care au rolul de reduce riscul aparitiei bolilor de inima si al cancerului.

Totodata, antocianinele ajuta creierul si imbunatatesc memoria, insa ele amelioreaza si durerea din oase si din muschi. Ciresele ajuta digestia, favorizeaza transpiratia, amelioreaza starile febrile si previn gripa.